Wednesday 23 March 2011

Δημιουργώντας Άνοιξη!/ Creating Spring!

   Παρόλο που ο καιρός υποστηρίζει σθεναρά το αντίθετο... το σαββατοκύριακο που μας πέρασε έκανα μεγάλες προσπάθειες να φέρω την Άνοιξη! χιχι!
    Even though the weather says exact the opposite... the previous weekend i made some efforts to bring Spring!

    Πολλά μα πολλά υφασμάτινα λουλουδάκια σχηματίστηκαν μέσα σε μερικές (ή μήπως να πω καλύτερα αρκετούτσικες???) ωρίτσες! Αυτά πρόκειται να τα χρησιμοποιήσω σε κοσμηματάκια, κολιεδάκια βραχιολάκια, σκουλαρίκια αλλά και να διακοσμήσω μπλουζάκια ή τσαντάκια και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε!
    Many many fabric flowers was made in some (or i think it is better to say many!) hours! I am going to use these flowers to make jewels, necklaces, bracelets, earrings, to decorate T-shirts or bags and anything else you can imagine!


    Ποιο είναι το αγαπημένο σας?
    Which is your favorite one?

   
    Έφτιαξα και μερικά ακόμη υφασμάτινα στολιδάκια!
    I made some more fabric stuff!


    Υ.Γ. Μείνετε συντονισμένοι γιατί έρχονται σύντομα και άλλες δημιουργίες! :-)
    P.S. Stay tuned for more creations! Coming soon! :-)

17 comments:

  1. Τέλεια! Όλα μου αρέσουν αλλά ιδιαίτερη αδυναμία έχω στα υφάσματα με λουλουδάκια οπότε διαλέγω τα ροζ με το πράσινο κουμπάκι! Ανυπομονώ για την συνέχεια...

    ReplyDelete
  2. Ουάου!!!!Αγαπημένα τα καρώ λουλουδάκια!!!Υπέροχα!!
    Από πού παίρνεις τόσο όμορφα υφάσματα;;;

    ReplyDelete
  3. thanx Dizzy button!nai pragmati ta yfasmata me louloudakia einai k dimi mou adynamia!to sygkekrimeno de fainetai stin eikona alla einai kotle!xixi! :-)

    ReplyDelete
  4. Se eyxaristo poly poly Eirini mou! Ena megalo eyxaristo loipon sti Miss Sissy gia ta teleia yfasmatakia pou mou vrike! :-)

    ReplyDelete
  5. Γενικά, έχω μία μανία με τα καρώ. Οπότε, ό,τι σε καρώ μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!!!!

    ReplyDelete
  6. Πανέμορφα όλα! Θα ζηλέψει η άνοιξη !

    ReplyDelete
  7. Δε σε πιστευωωωωωω .....Εκεινα τα χαζα πανακια μου ειναι???? Τελεια ειναι ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!
    Σισσυ

    ReplyDelete
  8. Μα πώς μας ρωτάς να διαλέξουμε όταν είναι όλα τόσο τέλεια!!!!Μου φαίνεται, την έφερες την Άνοιξη!

    ReplyDelete
  9. Ω, δεν ξέρω ποιά να πρωτοδιαλέξω! Είναι όλα τέλεια! Αλλά μιας κι εγώ είμαι ΠΟΛΥ του χρώματος... τα πράσινα με τα λολουδάκια και τα πολύχρωμα λουλουδάκια με το πράσινο κουμπάκι είναι από τα αγαπημένα μου!
    Καλές δημιουργίες λοιπόν με τα καινούρια υφασματάκια σου!

    ReplyDelete
  10. Koritsia sas eyxaristo ole para poly! Ante tora to mono pou menei einai na perimenoume tin allagi tis oras ayti tin kyriaki k ton ilio gia na vevaiothoume oti bike i anoixi gia ta kala!xixi!:-)

    ReplyDelete
  11. πωπω πόσα καλούδια έφτιαξες Βαλεντινάκι μου; μπράβο , μπράβο είναι όλα σκέτη γλύκα ,σαν παιδί των λουλουδιών και επειδή γεννήθηκα και άνοιξη θα διαλέξω αυτά με τα λουλουδάκια είναι πανέμορφαααααααααα!!!
    καλημέρα τα φιλιά μου!!!

    ReplyDelete
  12. Ποιό είναι το αγαπημένο μου?ΟΛΑ!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Τι όμορφα όλα! Σου φτιάχνουν τη διάθεση! Λάτρεψα τα τριγωνάκια με τα κουμπιά! Τέλεια ιδέα!
    Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
  14. Thanks girls!Ayta me ta louloudakia exoun perasi mou fainetai!alla de boro na po k ta kato exoun kapoies funs!xixi!Miss Sissy perimeno k alla panakia!:-)

    ReplyDelete
  15. Πολυχρωμος υφασματινος παραδεισος!!!Τα καταφερες.....εφερες την ανοιξη χαχαχα
    Φιλια Χ2 και καλο τριημερο !!!

    ReplyDelete
  16. se eyxaristo poly!kalo kai propanton dimiourgiko triimero gia oles mas! :-)

    ReplyDelete
  17. Υπέροχα!!
    Εμένα μου αρέσουν πιο πολύ το μπλε το καρω με το πρασινο κουμπάκι, το πρασινο καρώ με το λευκο λουλουδάκι και αυτό με τα λουλουδάκια και το πράσινο κουμπάκι! :)

    ReplyDelete