Thursday 7 July 2011

Μία μεταποίηση και ένα νέο καλοκαιρινό μπλουζάκι! / Α makeover and a new summer top!

    Εκτός από τσαντούλες πρέπει να σας πω ότι έφτιαξα και μερικά ρουχαλάκια! Σήμερα θα σας δείξω δύο από αυτά και ελπίζω να σας αρέσουν!
    I have to show you something else, except the bags i make, i also made some clothes! Today i will show you two of them and i hope you like them!
  Αρχικά έκανα μια μεταποίηση σε μια μπλούζα της αδερφής μου η οποία είχε ένα μικρό προβληματάκι! Δείτε παρακάτω!
   I started with a makeover of a T-shirt which belongs to my sister. The T-shirt had a ripping! See bellow!

    Ένα σκίσιμο στο πίσω μέρος...
    A ripping on the back of the neckline....


  

... το κάλυψα με αυτό το υφασματάκι και από τη μέσα και από την έξω πλευρά της μπλούζας ...
... I covered it with a piece of fabric...


... και πρόσθεσα και το φιογκάκι, μια μικρή λεπτομέρεις που κάνει τη διαφορά!
... I also added a little bow, a little detail that makes the difference!




    Τα υφάσματα που αγόρασα για τις τσάντες ήταν πολύ δελεαστικά και για άλλες δημιουργίες οπότε είπα να δοκιμάσω την τύχη μου στο να δημιουργήσω ένα καλοκαιρινό τοπάκι! Η αλήθεια είναι ότι αρχικά είχα κάτι τελείως διαφορετικό στο μυαλό μου... αλλά μέσα από μερικά λαθάκια βγήκε αυτό!
    The fabrics i used to make the bags, were pretty nice to make different creations such us clothes! I tried to make a summer top and although the outcome was really different from what i had had in my mind, I made this!






    Σας αρέσει? Τι λέτε?
    Do you like it? What do you think?

    photo shooting by Resi 


19 comments:

  1. Φανταστικές και οι δύο,αλλα η δεύτερη υπερτερεί κατα πολύ!!!!
    Απλά τέλειες,μπράβο!

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Christina μου! Μου δίνεις ώθηση με τα γλυκά σου λογάκια να φτιάξω και άλλα τοπάκια! Και θα είναι ότι πρέπει για το καλοκαιράκι! χιχι! :-)

    ReplyDelete
  3. Βάλυ μου καλησπέρα. Έγιναν απίθανες και οι δύο μπλούζες σου. Και η μεταποιημένη μου αρέσει πολύ και η καινούρια. Έγιναν γλύκα, όντως οι φιόγκοι είναι η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά. Και να φανταστείς ότι προσωπικά δεν συμπαθώ καθόλου τους φιόγκους. Αυτοί οι δύο με ξετρέλαναν. Μπράβο σου. Φιλιά.

    ReplyDelete
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Ανθήλη μου! Πολύ ωραία και ενθαρρυντικά τα λογάκια σου! Αν κατάφερα να σε κάνω να σου αρέσουν οι φιόγκοι που δεν σου αρέσουν, τότε το πετύχαμε! χιχι! :-) Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ..μπραβο

    ReplyDelete
  6. Love the green shirt! What a great idea! Thanks for stopping by : )

    ReplyDelete
  7. Λένα μου σε ευχαριστώ πολύ!
    Thanks a lot Kadie! Thanks for stopping by too! :-)

    ReplyDelete
  8. Πολύ τσαχπίνικο το άνοιγμα πίσω με το φιογκάκι!

    ReplyDelete
  9. χιχι! Σε ευχαριστώ πολύ Black Sparrow! :-)

    ReplyDelete
  10. Βαλεντινάκι φοβερές έγιναν!!
    Λάτρεψα τη δεύτερη!Είσαι φοβερή!!
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  11. Ειρηνάκι μου σε ευχαριστώ πολύ! χιχι! :-)

    ReplyDelete
  12. Βαλεντίνα μου, το πες και το κανες!!!!! Τέλεια!!!!! Από τα λάθη βγαίνουν υπέροχα πράγματα!!! Καλή αρχή!!! ΦΙλιά!!!!

    ReplyDelete
  13. χιχι! Ναι λΕλένη μου! Έκανα την πρώτη μου απόπειρα! χιχι! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά! :-)

    ReplyDelete
  14. Καλά τι τέλεια που είναι!! Ο τρόπος που κάλυψες το σκίσιμο πολύ καλός αλλά και το δικό σου μπλουζάκι όλα τα λεφτά!
    Καλοφόρετα και τα δύο!

    ReplyDelete
  15. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκη μου! :-)

    ReplyDelete
  16. ...wie immer, wundervolle Ideen.
    Liebe Grüße
    Christiane

    ReplyDelete
  17. Vielen Dank Christiane! :-)

    ReplyDelete
  18. Απίθανα μπλουζάκια... έλα να πάρεις το βραβείο σου στο Tantekiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Σε ευχαριστώ πολύ Tante Kiki! Σε ευχαριστώ και για το βραβειάκι! :-)

    ReplyDelete